Reklamacje

W tym miejscu informujemy w jaki sposób możesz złożyć reklamację w sprawie płatnego dostępu do Portalu.

Uznanie reklamacji ze strony firmy AT-net:
– reklamacja została złożona przed rozpoczęciem transmisji na którą został wykupiony dostęp
– transmisja nie odbyła się z winy leżącej po stronie AT-net
– w przypadku dostępu do transmisji w formie ‚weekendu ligowego’ warunkiem zwrotu jest anulowanie wszystkich transmisji

Procedura składania reklamacji w firmie AT-net:
wysłanie wiadomości na adres tomek@at-net.com.pl
w tytule wiadomości należy wpisać: Reklamacja
w treści wiadomości należy podać:

– w przypadku reklamacji SMS Premium
– nr telefonu
– nazwa usługi (np. mecz piłki ręcznej)

– w przypadku pozostały kanałów płatności
– nr płatności nadany przez firmę Dotpay S.A.
– przybliżoną godzinę płatności
– kwotę
– nazwę usługi (np. mecz piłki ręcznej)

Termin rozpatrzenia reklamacji prze firmę AT-net to 7 dni roboczych.

Procedura zwrotu:
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez firmę AT-net, użytkownik składający reklamację zostanie powiadomiony odpowiednią wiadomością e-mail w postaci odpowiedzi na składaną reklamację.
Wiadomość ta będzie zawierała potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, prośbę o podanie nr konta bankowego na które zostaną przelane środki.
Kwota zwrotu zostanie ograniczona do kwoty jaką przekaże firma Dotpay S.A. firmie AT-net.
Termin zwrotu dla usługi SMS Premium, E-Przelewy, płatności kartą kredytową są uzależnione od terminów oficjalnych potwierdzeń przez firmę Dotpay S.A. tj.
– SMS Premium, 8 dni od zakończenia miesiąca rozrachunkowego
– E-Przelew, 8 dni od zakończenia miesiąca rozrachunkowego
– Karta Kredytowa, 8 dni od zakończenia miesiąca rozrachunkowego

Aby złożyć reklamację w sprawie płatności należy udać się na stronę firmy Dotpay wybrać odpowiednią opcje reklamacji tj. „Reklamacje SMS”, „Reklamacje płatności przelewami” lub „Reklamacje płatności kartą kredytową” wprowadzić dane pozwalające na identyfikacje płatności oraz postępować zgodnie z wytycznymi na w/w stronie.

Aby złożyć reklamację w sprawie płatności SMS Premium obsługiwanych przez DialCom24 Sp. z o.o. (przelewy24.pl) należy udać się na stronę firmy Przelewy24 wybrać odpowiednią opcje reklamacji tj. „Reklamacja transakcji” wprowadzić dane pozwalające na identyfikacje płatności oraz postępować zgodnie z wytycznymi na w/w stronie.

Uwaga pomimo dołożenia wszelkich starań, aby transmisja przebiegała poprawnie na drodze Serwer – Klient, nie możemy zapewnić że sieć internetowa poprawnie prześlę dane do Klienta, problem może być związany z konfiguracją sieci pośredniczących na które firma AT-net nie ma wpływu, takie zdarzenie jest traktowane jako siła wyższa, nie podlega zwrotowi.

Wszelkie wątpliwości proszę kierować na adres: Tomasz Góral

Podstawa prawna:
Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (DzU z 2000 r. Nr 22, poz. 271)